Alla inlägg den 9 september 2015

Av Malin de Besche - 9 september 2015 22:38

Min förkylning eller vad man ska kalla det går runt på lågvarv. Jag blir inte riktigt sjuk, men jag är inte tillräckligt frisk för att kunna träna. Jag hoppas verkligen att den här halvfartsplågan inte sätter stopp för min utmaning i nästa vecka.


Jag går och hostar hela dagarna. Till kvällen tilltar hostan något och jag får en hostattack för nästan varje andetag. Egentligen skulle jag kanske behöva ta en sjukdag och sova ut, sova bort det skräp som invaderat min kropp. Men det är svårt att med tiden. Mycket på jobbet med både projekt och budget som måste göras, föräldramöte och ett styrelseuppdrag som lider mot sitt slut.

I helgen som kommer så ska mamma firas, kräftor skall intas och återträff med baskettjejerna sker på söndagen.

Därefter, redan på måndagen så börjar vår Paolo-utmaning. Och då måste jag vara återställd så att jag inte tappar en massa poäng.


 Jag önskar bara att den här plågan kan komma till ett slut nu så att jag kan fortsätta mitt liv så som jag vill leva med jobb, träning och allt annat som hör livet till. Det här har ju gjort att jag kommit av mig när det kommer till mina rehabövningar. Det märks i kroppen. Den är svag, stel och känns inte alls på topp.

Vi får se vad ett par långa sovmornar i helgen kan göra för hälsan.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards