Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Malin de Besche - 5 juni 2014 23:05

Idag är det många unga som tar studenten, så också min systerson. Därför blev det vilodag för mig och inställd träning för tjejerna. Tidsbristen gjorde också att det bara blev gosaker till intag och inte blev det på normala tider heller. Men va sjutton, det är inte studentfirande varje dag.


 

Jag missade tyvärr utspringet, men jag fick chansen att gratulera vid mottagningen. Vi var några som gick ihop och köpte Lasse Åbergs ölsejdlar som studentpresent.

 

Hade inte hunnit få i mig någon lunch, så jag åt massor och snabbt av mormors goda smörgåstårtor. Fräscha och inte alls så där mastiga som smörgåstårtor kan vara. Detta för att hon gjorde smeten på creme fraische och uteslöt majonäs.


När jag kom hem var jag fortfarande tokmätt. Därför blev det bara lite lättare förtäring istället för rejäl middag.

 

Inte det mest näringsrika, men MUMS vad gott!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards