Alla inlägg den 25 november 2014

Av Malin de Besche - 25 november 2014 19:08

Idag har jag ingen träning inplanerad då jag väntar en god vän på middag. Men jag jobbar nu stenhårt på att öka bålstabiliteten. Så jag dammade av en gammal utmaning som jag hakade på för drygt 2 år sen.


Jag hade lite svårt att somna igår så i morse var jag trött som sjutton. Det var verkligen skönt att lägga sig på massagebänken på jobbet och få de knutor jag fått längs skulderbladen uttryckta. Eller ja, inte skönt då, men efteråt.


Men så till min utmaning då. Den går ut på att stå i plankan 3 gånger om dagen så länge jag kan. Jag fick lite underliga blickar när folk gick förbi och såg att någon stod i plankan. När de såg att det var jag, så log de lite bara och konstaterade att det inte var så konstigt.

 

Resultatet av de 2 gångerna jag körde på jobbet:

Omgång 1: 3min 14 sek

Omgång 2: 3min 20 sek


Jag har en omgång kvar som jag ska köra när jag smält middagen.


#Utmaning #Plankan #Massagepåjobbet #Stärkabålen

  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards